KOMUNIKACIJOS STRATEGIJOS RENGIMAS
Rinkos situacijos ištyrimas, konkurentų veiksmų analizÄ—, tikslinÄ—s auditorijos išgryninimas, taktinių rinkodaros ir viešÅ³jų ryšių veiksmų numatymas. Ä®prastai bendras prekÄ—s ženklo strateginis planas rengiamas ilgesniam laikotarpiui, nuo 3 mÄ—n. iki 1 m. Tuo tarpu konkretus 1-2 mÄ—n tikslių veiksmų numatymo planas rengiamas pagal bendrÄ… rinkodaros strategijÄ….
​
PagrindinÄ— komunikacijos ir rinkodaros strategijos paskirtis: nustatyti tikslus ir numatyti jų įgyvendinimo priemones. Ä® rinkodaros strateginį ir taktinį planÄ… įtraukiami įvairÅ«s kanalai: ryšiai su žiniasklaida, socialinių tinklų rinkodara, kiti skaitmeninÄ—s rinkodaros kanalai (reklama paieškos svetainÄ—se ir pan.), įvairÅ«s renginiai ir kitos priemonÄ—s.
Preliminarus įkainis: 200–1000 Eur.
​