
KOMUNIKACIJOS STRATEGIJOS RENGIMAS
Rinkos situacijos ištyrimas, konkurentų veiksmų analizė, tikslinės auditorijos išgryninimas, taktinių rinkodaros ir viešųjų ryšių veiksmų numatymas. Įprastai bendras prekės ženklo strateginis planas rengiamas ilgesniam laikotarpiui, nuo 3 mėn. iki 1 m. Tuo tarpu konkretus 1-2 mėn tikslių veiksmų numatymo planas rengiamas pagal bendrą rinkodaros strategiją.
Pagrindinė komunikacijos ir rinkodaros strategijos paskirtis: nustatyti tikslus ir numatyti jų įgyvendinimo priemones. Į rinkodaros strateginį ir taktinį planą įtraukiami įvairūs kanalai: ryšiai su žiniasklaida, socialinių tinklų rinkodara, kiti skaitmeninės rinkodaros kanalai (reklama paieškos svetainėse ir pan.), įvairūs renginiai ir kitos priemonės.
Preliminarus įkainis: 200–1000 Eur.